ژینا کالا

فروش محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو

ژینا کالا

فروش محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو

درباره ژینا کالا
ZhinaKala(ژینا کالا) حاصل یک تفکر تحول گرا و زیبایی محور است. این گروه با اهدافی بزرگ و آرمان گرایانه پا به عرصه تجارت بین المللی نهاد و از همان ابتدا با رویکردی انقلابی، توانسته است تا به امروز در این مسیر استوار و ثابت قدم باقی بماند. هدف ما اراه بهترین ابزار سلامتی و زیبایی روز جهان در کشور عزیزمان است. ZhinaKala با گستره‌ای از کالاهای به وسعت کالا های، زیبایی و سلامت (لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، لوازم شخصی برقی از برندهای سرشناس جهانی همچون Touch Beauty(تاچ بیوتی)وHoney Hair(هانی هیر)برای تمام اقشار جامعه ، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید» را تداعی می‌کند. این بدان معنی است که ما با بهره مندی از بهترین کارشناسان، به مشتریان خود سرویس ها و خدمات بی نظیری را ارائه میدهیم، یک آژانس خلاقیت کامل. یک طرح بازاریابی جامع و مهارت برای اجرای آن و یک گروه خدمات پس از فروش قوی برای خدمت به مشتریان عزیز. ارسال سریع، ضمانت بهترین قیمت وتضمین اصل بودن کالا سه اصل اولیه است که Zhina Kala برآن استوار است،ما شما را حمایت می کنیم تا تمامی اهداف مشترکمان محقق شود

پیوندها
  • ۰
  • ۰

دستگاه اسکراب التراسونیک تاچ بیوتی مدلTB1769

TOUCH BEAUTY ULTRASONIC SCRUB DEVICE TB 1769

منظور از روش درمان صورت با دستگاه اسکراب التراسونیک چیست؟

در حین کاربرد دستگاه اسکراب اولتراسونیک بر روی صورت، از فناوری امواج صوتی سطح بالا برای نفوذ به لایه های زیرین سطح پوست و تسریع ترمیم و احیای سلول ها، تونینگ عضلات، بهبود گردش خون، افزایش تخلیه لنف، کاهش پف کردگی و تورم و بهبود نفوذ محصولات محافظت از پوست استفاده می شود.

از فراصوت یا اولتراصوت برای اغلب بخش های بدن شامل صورت، گردن، بازوان، سینه، شکم، مچ، زانوان، ران ها و پاها استفاده می شود و اکنون از آن برای راحتی و آسایش در خانه نیز استفاده می شود.

وقتی امواج فراصوت وارد بدن می‌شوند بدن واکنش‌های مختلفی به آن نشان می‌دهد.

این امواج توسط عضلات، تاندون‌ها و استخوان جذب می‌شود. سطوح سخت‌تر مانند استخوان انرژی فراصوت را جذب و بازتاب می‌دهند.

کلیه این عوامل منجر به افزایش دمای بافت‌های مجاور می‌شود.

این نیز به نوبه خود منجر به افزایش اکسیژن مورد نیاز سلول‌ها شده و در نهایت به دفع مواد زاید کمک می‌کند.

این پاک‌سازی آنتی‌باکتریالی مانع از بروز آکنه و لکه می شود و در پوست صورت احساس شادابی، گلگونی، سفتی، تازگی و به نحو چشمگیری نرمی ایجاد می‌شود- حتی بعد از یک بار استفاده!

سابق بر این تکنولوژی اولتراسونیک صورت تنها در سالن‌های آرایشی و مراکز درمانی وجود داشت، اما امروز این دستگاه به شکل یک دستگاه کوچک و دستی مراقبت از پوست اولتراسونیک در اختیار مصرف‌کنندگان خانگی نیز قرار دارد.

وقتی از این دستگاه مطابق با راهنمایی درمانی استفاده شود برای درمان انواع مشکلات پوستی از قبیل چین و چروک بسیار مؤثر بوده و می‌توان از آن به عنوان جایگزین یا جلسات تکمیلی ملاقات با پزشک و یا بعد از ملاقات با پزشک برای دستیابی به نتایج ماندگار استفاده کرد.

 

مزایای استفاده از دستگاه اسکراب اولتراسونیک تاچ بیوتی مدل TB1769:  

دستگاه اسکراب اولتراسونیک صورت جایگزینی ایمن و ملایم برای جراحی دشوار پلاستیک، لایه برداری با لیزر، پیلینگ با مواد شیمیایی، تزریق کلازن و بوتاکس و سایر روش های درمانی تهاجمی برای جوانسازی دوباره پوست می باشد.

نتایج براساس فرد و نوع پوست متغیر است و دارای ماهیت تدریجی است و یک شبه مشاهده نمی‌شود. اگرچه درمان فراصوت دارای تأثیر سفت سازی فوری و موقتی پوست صورت است، کاربرد آن به صورت مستمر و روزانه منجر به ماندگاری نتایج می‌شود.

ویژگی های دستگاه اسکراب اولتراسونیک تاچ بیوتی:

طریقه عملکرد:

با دوبار لمس کردن بدنه اصلی میتوانید دستگاه اسکراب را روشن یا خاموش کنید.

همچنین میتوانید سطح دستگاه را با کشیدن انگشت روی آن تنظیم کنید. برای استفاده ابتدا پوست خود را مرطوب کنید و کمی با دستگاه ماساژ دهید. سپس ژل مخصوص زده و ماساژ را ادامه دهید.

این دستگاه دارای سه عملکرد است:

  1. عملکرد اصلی دستگاه اسکراب که با امواج الکترومغناطیس آلودگی ها، چربی و بافت های مرده را از پوست پاک میکند.
  2. میتواند به عنوان تقویت کننده پوست عمل کند.
  3. همچنین میتواند به عنوان ماساژور برای پوست شما باشد.

تکنولوژی دستگاه اسکراب پاکسازی با امواج فرکانس بالا است.فرکانس لرزش این دستگاه ۳۲۰۰۰ بار در ثانیه است.

آیا استفاده از دستگاه اسکراب اولتراسونیک ایمن است؟

روش درمان با دستگاه اسکراب اولتراسونیک روشی ایمن، آسان و ملایم برای جوانسازی پوست است با این حال در روند درمان همیشه باید احتیاط شود:

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی