ژینا کالا

فروش محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو

ژینا کالا

فروش محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو

درباره ژینا کالا
ZhinaKala(ژینا کالا) حاصل یک تفکر تحول گرا و زیبایی محور است. این گروه با اهدافی بزرگ و آرمان گرایانه پا به عرصه تجارت بین المللی نهاد و از همان ابتدا با رویکردی انقلابی، توانسته است تا به امروز در این مسیر استوار و ثابت قدم باقی بماند. هدف ما اراه بهترین ابزار سلامتی و زیبایی روز جهان در کشور عزیزمان است. ZhinaKala با گستره‌ای از کالاهای به وسعت کالا های، زیبایی و سلامت (لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، لوازم شخصی برقی از برندهای سرشناس جهانی همچون Touch Beauty(تاچ بیوتی)وHoney Hair(هانی هیر)برای تمام اقشار جامعه ، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید» را تداعی می‌کند. این بدان معنی است که ما با بهره مندی از بهترین کارشناسان، به مشتریان خود سرویس ها و خدمات بی نظیری را ارائه میدهیم، یک آژانس خلاقیت کامل. یک طرح بازاریابی جامع و مهارت برای اجرای آن و یک گروه خدمات پس از فروش قوی برای خدمت به مشتریان عزیز. ارسال سریع، ضمانت بهترین قیمت وتضمین اصل بودن کالا سه اصل اولیه است که Zhina Kala برآن استوار است،ما شما را حمایت می کنیم تا تمامی اهداف مشترکمان محقق شود

پیوندها
  • ۰
  • ۰

سشوار چند کاره  هانی هیر مدل  BY-807

Honey Hair Hot Air StylerArt NO: BY-807

  • سری‌های سشوار شامل  فر کننده، برس پهن حالت‌دهنده ،صاف کننده و برس دریچه ای می‌باشد برای حجم‌دادن و حالت‌دارکردن موها به مدل دلخواه شما استفاده می‌شود. تمامی سری های سشوار در برابر حرارت مقاومت زیادی دارد.ویژگی دیگر پخش یکسان دما در تمام قسمت‌هاست .
  • سشوار چند کاره  هانی هیر مدل  BY-807  وزن زیادی ندارد؛ بنابراین دردست‌گرفتن آن ‌هنگام حالت‌دادن موها بسیار آسان‌تر می‌شود.
  • با استفشاده از تنظیمات مختلف دما و سرعت می‌توان موهای خشک و مرطوب را راحت‌تر صاف کرد یا حالت داد و به کمک باد سرد می‌توان حالت موها را تثبیت کرد.
  • از آنجایی که حالت مو هنگامی که گرم است ثابت نمی‌ماند، باید به موها فرصت داد که سرد شوند و سپس آن‌ها را از برس جدا کرد.اما راه راحت‌تر، استفاده از دکمه‌ی باد سرد سشوار است که به‌سرعت حالت مو را ثابت می‌کند.
  • سیم برق در محل اتصال به بدنه حالت چرخشی دارد که استفاده از سشوار را راحت تر می‌کند.این قسمت دارای یک حلقه‌ی پلاستیکی مخصوص آویزان کردن سشوار است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی